September 3, 2024
#UTAMA

JL99 raih pelbagai anugerah hartanah

KUALA LUMPUR – Selepas sekian lama mengukir nama dalam sektor hartanah dan pembinaan, reputasi Kumpulan JL99 tidak perlu dipertikaikan.

Membariskan pelbagai projek pembangunan termasuk yang terbaru 99 Residence dan 99 Legend, agak sukar sebenarnya mahu mencari pemaju yang menekankan kualiti sebagai kunci utama, tetapi masih mengekalkan tawaran harga mampu milik.

Berpegang pada konsep ‘mid-high end living’, tidak hairanlah projek pembangunan dibawa JL99 sentiasa menjadi rebutan.

Terkini, Pengerusi Eksekutif JL99, Datuk Seri Jeff B K Lee berkata, usaha gigih syarikat untuk menghasilkan produk berkualiti terbukti apabila syarikat tersebut menerima empat anugerah.

Menurut beliau, kesemua anugerah tersebut masing-masing menekankan kualiti projek hartanah dibangunkan sebagai kriteria utama dan JL99 berhasil melepasi semua tapisan.

“Saya tidak main-main apabila berkata, di JL99, kami amat menekankan kualiti berbanding kuantiti. 

“Ada banyak projek pembangunan di seluruh negara, tapi saya tahu kelebihan JL99 yang tidak boleh dinafikan. Pelanggan juga tahu jika mereka memilih JL99, tidak akan ada kompromi dalam aspek kualiti,” katanya kepada Malaya Daily Today.

Empat anugerah itu jelas Jeff adalah 𝐆𝐨𝐥𝐝𝐞𝐧 𝐄𝐚𝐠𝐥𝐞 𝐀𝐰𝐚𝐫𝐝 𝟐𝟎𝟐𝟑 yang menyaksikan JL99 muncul sebagai pemenang bagi kategori Eminent Eagles Award dan Top 2 Winner of Eminent Eagle Award.

“Dua lagi anugerah dimenangi pada 𝐒𝐢𝐧 𝐂𝐡𝐞𝐰 𝐁𝐮𝐬𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐄𝐱𝐜𝐞𝐥𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐀𝐰𝐚𝐫𝐝 𝟐𝟎𝟐𝟑 dan JL99 bagi anugerah ini muncul sebagai pemenang bagi kategori Property Excellence Awards, dan SCBEA Top 10 (PAT) Awards,” katanya bangga.

Difahamkan, syarikat berprestij ini juga bakal menerima lima lagi anugerah yang akan diumumkan dalam masa terdekat.

Dalam perkembangan berkaitan beliau memberitahu, ketegasannya menitikberat aspek kualiti dibayar dengan cukup lumayan, apabila fasa pertama projek kediaman 99 Residence sudah terjual sebanyak 99 peratus.

“Penyerahan kunci untuk fasa pertama ini sudah dibuat Januari lalu dan kini jualan dibuka untuk fasa kedua.

“Pelanggan berpeluang memiliki kediaman bertaraf mewah dengan ansuran bulanan RM2,100 sebulan untuk fasa kedua “ katanya.

Jeff menarik perhatian, pembeli bertuah juga berpeluang menikmati ansuran percuma selama lima bulan, selagi kuota masih ada.

“Perlu ditekankan bahawa setiap pembeli juga berpeluang memenangi cabutan bertuah yang menawarkan pelbagai hadiah lumayan, termasuk wang tunai dengan jumlah keseluruhan RM3 juta.

“Ini bukan satu tawaran kosong dan kami memberi jaminan, setiap cabutan dilakukan secara telus dan adil, tanpa sebarang unsur penipuan,” tegasnya. -MalayaDailyToday

**Hubungi Amanda untuk butiran lanjut: 𝟎𝟏𝟐-𝟕𝟕𝟏 𝟓𝟑𝟗𝟗 | https://wa.link/x4jtz1

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *