September 6, 2024
#GLAMOUR

Yash ‘gegarkan’ Malaysia dengan penampilan khas di MS Gold

KUALA LUMPUR – Peminat-peminat aktor filem aksi blokbuster terkenal India, Yash teruja dengan kehadiran ‘Rocking Star’ itu yang akan membuat penampilan khas pada majlis pembukaan kedai emas yang ke-2, MS Gold milik Malik Streams Corporation pada 8 Julai ini.

Bukan sahaja kedatangan buat julung kali Yash ke Malaysia dinantikan ratusan ribu peminatnya di sini sebaliknya juga pembukaan premis baharu MS Gold buat penggemar emas di negara yang tampil dengan pelbagai tawaran menarik.

Dengan kehadiran Yash sebagai bukan sahaja tetamu kehormat sebaliknya memberikan ucapan istimewa sempena majlis pembukaan kedai emas MS Gold ini pastinya akan menjadi acara yang glamor dan berprestij tinggi dalam kalangan peminat filem serta penggemar emas di sini.

Turut difahamkan, Yash akan berkongsi pengalaman dan keyakinan beliau terhadap produk, kualiti ditawarkan oleh MS Gold dengan kepakaran beliau dalam dunia seni perfileman juga akan memberikan sentuhan eksklusif kepada majlis tersebut.

Pembukaan MS Gold yang ke-2 ini juga merupakan pencapaian ‘luar biasa’ Malik Streams yang pengasasnya, Abdul Malik Dasthigeer yang baharu sahaja membuka kedai emas pertama sekitar April tahun ini.

Kata Abdul Malik, beliau sememangnya teruja namun cukup berterima kasih dengan pelanggan yang merupakan penyokong utama sehingga MS Gold mencapai kejayaan demi kejayaan dalam tempoh singkat.

“Ini sungguh bermakna, pembukaan rangkaian kedua MS Gold ini. Kerana itu jugalah saya bawakan Yash kepada semua. Bukan calang-calang sebaliknya antara yang memiliki jutaan peminat seluruh dunia. Saya sendiri antara peminat tegar beliau.

“Jika kita hendak buat sesuatu, kita lakukan ianya dengan ‘big bang’ seperti ini. Setiap kali saya lakukan sesuatu, saya lakukan ianya untuk semua dan pastikan ianya antara yang terbaik.

“Nantikan kehadiran Yash anda, pastinya bergegar. Kepada peminat emas, kami di MS janjikan tawaran terbaik, hadiah dan diskaun menarik sehingga 70 peratus,” katanya.

Abdul Malik turut melahirkan harapan tinggi dengan kehadiran Yash dalam majlis pembukaan kedai emas MS Gold oleh Malik Streams Corporation ini diharapkan dapat memberikan sinar kepada industri emas di Malaysia.

Malik Streams Corporation turut menunjukkan kepentingan mereka terhadap pertumbuhan ekonomi dan industri perdagangan emas di Malaysia.

MS Gold sentiasa tampil menawarkan promosi eksklusif bagi pelanggan-pelanggan mereka di Malaysia selain memberi peluang menarik bagi mereka yang ingin memperoleh perhiasan yang berkualiti dengan harga yang lebih berpatutan.

Terbaru, pelanggan yang membuat pembelian emas bernilai melebihi RM5000 akan menerima sebuah rantai perak sebagai hadiah percuma manakala pelanggan yang membeli berlian akan mendapat hadiah sebatang syiling emas seberat 1 gram secara percuma.

Promosi ini turut menyediakan diskaun sebanyak 70 peratus bagi upah kerja di semua item emas yang dibeli.

MS Gold rangkaian kedua ini juga terletak di Jalan Masjid India dan semua promosi istimewa ini akan bermula 8 Julai ini. -MalayaDailyToday

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *