September 7, 2024
#POLITIK

Henti cari silap lagi – Ketua Wanita UMNO

KUALA LUMPUR – Pimpinan politik yang pernah menjadi seteru untuk sekian lama dinasihatkan berhenti mencari silap serta mengungkit kisah silam.

Itu antara pesanan Wanita Barisan Nasional (BN) kepada Pakatan Harapan (PH) bagi memastikan agenda kerajaan persekutuan dapat dilaksanan dengan baik.

Pengerusi Wanita BN, Datuk Seri Noraini Ahmad berkata walaupun pada awalnya agak janggal namun kerjasama antara parti yang dahulunya berseteru itu penting untuk kestabilan politik negara.

“Kerjasama dan kestabilan ini perlu turut dirasai rakyat dan ahli parti. Ya, mungkin betul pada peringkat awal ini agak janggal.

“Siapa sangka saya akan duduk semeja dengan YB Aiman (Athirah Sabu), siapa sangka saya akan bekerja bersama Chong Eng (DAP) Namun, ia suatu perkara yang telah kita mulakan.

“Dengan gabungan besar yang sarat dengan pengalaman, potensi yang ada ini tidak boleh disia-siakan.
“Ini bukanlah masa untuk kita mencari silap dan salah. Ini bukan lagi masa untuk kita ungkit kisah dan cerita lama,” katanya ketika berucap pada Konvensyen Wanita Kerajaan Perpaduan 2023 di Pusat Dagangan Dunia (WTC) di Kuala Lumpur hari ini. -MalayaDailyToday

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *